Pruge u Srbiji nisu po normativima EU .EU koristi svoju prugu preko Mađarske,Rumunije,Bugarske i tako su ih spojili sa Sredozemnim i crnim morem.Uzgred u EU brze pruge idu ispod nivoa kolovoza da bi imali što ravniji prugu.
Piše:
Ograde su najvećim delom trase već postavljene, ali u nekim delovima još nisu, te do potpunog završetka pruge građani moraju voditi računa o ličnoj bezbednosti, navodi se u saopštenju.
A mi možemo samo da se nadamo da niko neće stradati jer misli da je brži od voza i zato što pruga nije obezbeđena kako treba i pre početka testiranja. O upotrebi da ne pričam...
nisu oni to ni ogradili kako bog zapoveda, evo ti ga jedan puteljak sa izlazom na prugu
http://www.nsbuild.rs/forum/autoput-magistrale-elezniki-i-reni-saobraaj/24314-rekonstrukcija-pruge-subotica-novi-sad-beograd?start=1140
Kakvi bre divlji prelazi, ta pruga treba da bude ekvivalent autoputu, dakle ogradjena žicom i fizički odvojena od ostalog saobraćaja bez ukrštanja puteva i pružnih prelaza.
Ako bude i jednog fatalnog ishoda kriva je samo država i niko više.
O cemu pricate!? Pa ta pruga nema ni jedan prelaz u nivou, jer kod pruga za vozove velikih brzina to nije dozvoljeno! U Staroj Pazovi i Indjiji su uradjeni podvoznjaci, a u Sremskim Karlovcima nadvoznjak.
A jel mogu da pitam? Hoce li i voz "Nostalgija" nastaviti da ide izmedju Beograda i Novog Sada, ili ce ga "oduvati" ovo cudo od voza. I jos jedno pitanjce. Hoce li moci da se po tom novom koloseku krece i "Oslikani voz", osvestan naravno, koji je pokusao da udje na KiM, ali im vlasti kosovske ne dozvolise, pa he kao takav, cirkuski eksponat saobracao povremeno po Sumadiji i okolini. Bilo bi poucno za buduce generacije da nastavi da se krece, makar od Beograda do Novog Sada. Aco Srbine, Aco Srbine. Aco Srbine...
Kojim bre divljim prelazima ako ste postavili ograde, podvoznjake i ostalo, o cemu vi to??? Pravite brzu prugu a imate divlje prelaze, bruka i sramota. Dole vlast, dole lopovi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Oprez: Danas testiranje pruge na delu između Petrovaradina i Inđije
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.01.2022.
•11:53 > 07:26
Komentari 17
LIMAN2
DRMRFR
Mile
Dragan
albino
Koncalovski
The Lalosh
Ograde su najvećim delom trase već postavljene, ali u nekim delovima još nisu, te do potpunog završetka pruge građani moraju voditi računa o ličnoj bezbednosti, navodi se u saopštenju.
A mi možemo samo da se nadamo da niko neće stradati jer misli da je brži od voza i zato što pruga nije obezbeđena kako treba i pre početka testiranja. O upotrebi da ne pričam...
Mile
Sreca pa ne ide 300 na sat
@ Limun
http://www.nsbuild.rs/forum/autoput-magistrale-elezniki-i-reni-saobraaj/24314-rekonstrukcija-pruge-subotica-novi-sad-beograd?start=1140
Joca
Limun
Ako bude i jednog fatalnog ishoda kriva je samo država i niko više.
hm?
Medo
Dddbb
Mile
BGD 011
Projektant
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H